Profiil

Kauba tagastamine ja vahetamine

14 päeva jooksul alates tellimuse kättesaamisest saate kasutada veebipoest ostetud kaupade keeldumise või vahetamise õigust.Kui te ei saa mingil põhjusel ülaltoodud määratud ajal toodet meile tagastada, võtke meiega ühendust.Sellisel juhul on kaupade tagastamine või vahetamine meie otsustada.Kui teie saadetud toode jõuab meie lattu, saadame teile asendustoote või tagastame tagastatava kauba eest teie esialgse makseviisiga täieliku tagasimakse.Tagasimakse tähtaeg sõltub tasumise ja tagastamise viisist ning on maksimaalselt 14 (neliteist) tööpäeva alates tagastatud kauba saabumisest meie lattu.

Kauba tagastamise või vahetamise esitamine

  1. Kui olete veebipoes tellimuse esitanud volitatud kasutajana:

  2. Valige oma profiilis jaotis Tellimuste ajalugu > Täidetud tellimused;
    Leidke tellimus, mille järgi soovite eseme vahetada või tagastada;
    Klõpsake soovitud toote kõrval nupp Tagasi;
    Pärast kõigi vajalike andmete täitmist klõpsake nuppu Esita taotlus.

    Lepingust taganemise otsusest teavitage meid kas telefonil: +372 6346498, või e-posti teel:[email protected]. Pärast teie taotluse töötlemist võtab meie operaator teiega ühendust, et kokku leppida kauba tagastamise või asendamise tingimustega. Püüame kõik taotlused töödelda 1-3 tööpäeva jooksul alates taotluse kättesaamise kuupäevast.

  3. Kui te pole veebipoes registreeritud või ei pääse oma kontole:

  4. Mine jaotisse Tellimuse olek;
    Sisestage tellimuse number, mille järgi soovite tagastust taotleda;
    Sisestage tellimuse vormistamisel määratud e-posti aadress, klõpsake nuppu "Jätka";
    Klõpsake avanevas aknas nuppu "Tagasi";
    Pärast kõigi vajalike andmete täitmist klõpsake nuppu Esita taotlus.

    Lepingust taganemise otsusest teavitage meid kas telefonil: +372 6346498, või e-posti teel:[email protected]. Pärast teie taotluse töötlemist võtab meie operaator teiega ühendust, et kokku leppida kauba tagastamise või asendamise tingimustega. Püüame kõik taotlused töödelda 1-3 tööpäeva jooksul alates taotluse kättesaamise kuupäevast.

Taganemisõiguse kasutamise tulemus

  1. Pange tähele, et kauba kättesaamise ajal on Lahedate Asjade OÜ-l õigus fikseerida võimalikud visuaalsed kahjustused ja nende konfiguratsiooni vastavus.Juhul, kui Lahedate Asjade OÜ tuvastab kauba kättesaamise ajal kauba mitterahuldava välimuse ja / või pakendi, teavitatakse teid sellest ning saate faktiväide tõendava dokumendi ja / või teate koopia.
  2. Kõik kulleriteenuse või pakiautomaatide kaudu saadetavad pakid peavad olema pakitud tootja poolt pakendatud originaalpakendisse või sellisesse pakendisse, mis kaitseb kaupa transportimise ajal.
  3. Pakendamata kauba saatmise korral vastutab saatja ülesaatmisel võivate kahjustuste eest (näiteks kriimustused ja plekid).
  4. Juhul kui saatja on pakendinõudeid täitnud, vastutab vedaja võimalike kahjustuste eest, mis võivad tekkida transportimisel.
  5. Käesolevast lepingust taganemise korral maksame teile toote (te) eest saadud raha, sh. kohaletoimetamistasud (välja arvatud lisakulud, mis tekivad, kui olete valinud meie tavapärase ja odavaima tarneviisi), ilma põhjendamatute viivitusteta ja igal juhul hiljemalt 14 päeva jooksul alates teavitamisest sellest lepingust taganemise kohta.
  6. Maksed tehakse sama makseviisiga, mida kasutasite tehingu sooritamiseks, välja arvatud juhul,kui te pole väljendanud selget nõusolekut teostada väljamakse teisiti.Igal juhul ei võeta teilt väljamakse tegemise eest tasu.
  7. Võime maksmisega viivitada, kuni oleme kauba tagasi saanud või kui kinnitate, et toode on tagasi saadetud, olenevalt sellest, milline neist toimingutest tehakse esimesena.
  8. Kaup tuleb saata tagasi põhjendamatu viivituseta ja igal juhul hiljemalt 14 päeva jooksul, alates lepingu ülesütlemisest teatamise päevast, täites ülesütlemisvormi, võttes arvesse selle täitmise nõudeid.Tähtaeg loetakse täidetuks, kui kaup saadetakse enne aegumistähtaega 14 päeva.
  9. Kokkuleppe tingimuste kohaselt kaubad vahetamiseks tarnib müüja või teenuse pakkuja oma kulul.
  10. Peate katma kauba tagastamise otsesed kulud (maksimaalne väljamakse, kui kaupa ei saa posti teel tagasi saata, võib olla umbes 30 EUR).
  11. Te vastutate ainult kauba väärtuse vähenemise eest siis,kui kaupa ei kasutatud toote välimuse, omaduste või toime kontrollimiseks ja muudel eesmärkidel.Toodet on vaja tutvuse eesmärgil kasutada nii palju, kui seda oleks võimalik poes teha.

Kõiki Lahedate Asjade OÜ edastatud isikuandmeid kasutatakse ainult vastavalt ELKORi privaatsuspoliitikale kauba protseduurist keeldumise õiguse ja teie kui ostja isikut tõendava dokumendi täitmiseks.